2026-06-03

Tagga oss #bugrunkön

Det vore roligt att se hur många som har kul i kön till Mantorp i kväll!

Ta bilder i kväll och tagga dem #bugrunkön, så ser alla hur kul ni har där. Pizzatrucken kommer vid 17-tiden och vi ses i morgon, alla VWänner!

Our website uses cookies. By continuing to surf on the page, you agree to us using cookies. Click here for more information.

I understand