• icon

 

Om du lyssnar på Bug Run Song och vill se texten, kommer den här:

”Nu har man har bott i ett garage i snart ett år
Det är lätt att tro att man är knäpp
Men det är svårt att ta så stora beslut
Som om man borde sänka ännu ett snäpp

Nu har jag packat det som krävs (vad jag minns vill säga)
Ja det var en riktig pärs
Tält, en sovsäck, luftmadrass, två brassestolar
O en jävla massa bärs!

Nu åker vi till Bug Run
Där vi ska formas och färgas
Till Bug Run
Där fina priser ska bärgas
Bug Run
Hela Natten ska det härjas
Och vi, Vi vill aldrig nånsin åka hem

Oavsett om man kör Ghia eller Buss
VR6:a eller Fridolin
Har man längtat efter att det ska bli dags
Du är laddad och din bil är fin

Blanka fälgar, Breda däck och polerad motor
Nya shorts och engångsgrill
Tandkräm, fläktrem och en tvål, men det fattas något
Ja, vi tar väl med nån pilsner till!

Nu åker vi till BugRun
Där vi ska formas och färgas
Till BugRun
Där fina priser ska bärgas
BugRun
Hela Natten ska det härjas
Och vi, Vi vill aldrig nånsin åka hem

Kanske ska vi sansa oss
Kanske sluta tramsa oss
Kanske vet vi inte vad vi vill
Vi borde kanske tänka till…………Hmmm…………NÄ!

Nu åker vi till Bug Run
Där vi ska formas och färgas
Till Bug Run
Där fina priser ska bärgas
Bug Run
Hela Natten ska det härjas
Och vi, Vi vill aldrig åka ifrån
Bug Run
Där vi ska formas och färgas
Till Bug Run
Där fina priser ska bärgas
Bug Run
Hela Natten ska det härjas
Och vi, Vi vill aldrig nånsin åka hem”

_________________________________________________________________

Musik och text: Antonpanton (Anton, vi har försökt att nå dig för ett OK)
Sång: Tomas Djurfeldt
Instrument och inspelning: Magnus Kristensson

Vår hemsida använder sig av cookies. Genom att fortsätta surfa på sidan godkänner du att vi använder cookies. Klicka här för mer information.

Jag förstår